ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت
سرخط خبرها

تئاتر «زخم» روی صحنه تئاتر شهر | جستجوی فاطمه (س) از دل تاریخ

  • کد خبر: ۱۴۱۸۵۹
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
تئاتر «زخم» روی صحنه تئاتر شهر | جستجوی فاطمه (س) از دل تاریخ
تئاتر «زخم» به کارگردانی سید مهدی وحیدی با موضوع جنگ روایت‌ها در سال‌های پایانی حکومت امیرالمؤمنین علی (ع) است که اکنون روی صحنه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز،  سرپرست و نویسنده تئاتر نمایشی «زخم» در گفتگو با شهرآرا نیوز گفت: جنگ روایت‌ها دغدغه اصلی جامعه ماست زیرا رسانه‌های معاند از یک حقیقت روایت‌های اشتباه ارائه می‌کنند. در این نمایش، هدف ما تبیین صحیح سال‌های پایانی حکومت امیرالمؤمنین امام علی (ع) و نقش حضرت زهرا (س) در آن دوران بود. ما برای تولید این اثر نمایشی فاطمه (س) را در دل تاریخ جست و جو کردیم.

به گفته سید محمدرضا رضوی  محتوای این اثربه وسیله اساتید حوزه علمیه تائید شده است تا از نظر صحت اطلاعات مشکلی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: تئاتر «زخم» نشان می‌دهد که درآن زمانه جنگ روایت‌ها باعث شد تا عده‌ای از مردم علیه امیر المومنین باشند، ولی بصیرت و تبیین صحیح باعث می‌شود حقیقت آشکار شود.

رضوی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به استفاده از عوامل و بازیگران مطرح مشهد اشاره کرد  و گفت: در این اثر از بهترین بازیگران مشهدی استفاده شده است که این ویژگی در کنار تحقیقات تاریخی متن، این اثر را به نمایشی ارزشمند بدل کرده است.

سرپرست گروه نمایشی ماهور بیان کرد: منبع تولید محتوا از کتاب الغارات و جهاد تبیین مقام معظم رهبری می‌باشد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->